Tattooing is as ancient as time, as modern as tomorrow

Idag bestämde jag mig för att starta en blogg, därför att ett nytt kapitel i mitt liv har börjat.
Jag skrev idag kontrakt med en tatuerare, om att jag kommer vara hans semi "lärling" i 6 veckor.
Jag kan inget annat säga än att dreams do come true.
Inget av detta sku nånsin ha hänt om int jag sku ha fått stöd från min älskling<3
Synd bara att min familj int stöder mig genom detta. Skulle betyda så enormt massor.. de säger att
"de människor som tatuerar sig har bara piss i huvu, ungefär 2% av de som har tatueringar är normala människor" då börjar man ju undra hur dom kommer reagera när jag har min första tatuering, min andra, min trettionde osv. är jag själv en sådan person som de senare i livet inte kommer kunna acceptera? är min pojkvän inte accepterad därför att han har tatueringar? livet kan helt enkelt inte alltid skina. därför skapades män och musik, fans bra filmer och kameror !
ska nu slinka ner i soffan i min älsklings armar och se på film, fintförstainlägg^^

kys&knus T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0