Onsdag 28.10.09

Varför är det så att när alla i familjen hatar mig, så kommer de närmare varandra?
Jag tröstar mig med att det finns en person som bryr sig om mig, gud ändå vilken tur jag har<3
En G-Wiz får man gärna köpa åt mig, så kan jag köra runt europa med min älskling, skita i resten av familjen och bara sticka. Se världen, njuta av mys med utsikt över eiffeltornet eller köra om min man för att min motorcykel far hårdare HAHA vilken underbar dröm<3
Blev intervjuad häromdan om skolpress, när jag går två skolor tillika osv. hoppas det blev bra svar, frågorna var svåra som fan!
Ska gå och göra läxor, ringa till min älskling, och hoppas på solsken till imorgon, NATI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0