Julkorten ritade, nu när julen snart är utanför dörren.



Jag kan int tåla alla kalla, stela, tråkiga och billiga julkort som dumpas ner i min postlåda varje jul.
Varför kan man int bara göra någonting eget, personligt, faktist SÄTTA TID på de människor som betyder nåt för en, är det verkligen för mycket begärt?
Inte en endaste jul kommer jag att ge upp min egen lilla tradition, nämligen att göra korten själv. Vare sig det är juliga eller mindre juliga motiv, så länge som man själv har gjort dem <3


Kommentarer
Postat av: mandi

Jag tycker det är så imponerande att du gör dina julkort själv! det är ju liksom redan halva presenten. När skulle vi förresten kunna träffas? jag har inte ännu slagit in din julklapp men du måste ju få den i något skede. Skall snart ta mig tid att läsa lite ordentligare bloggen din (; kram!<3

2009-12-23 @ 18:46:10
URL: http://sistamalova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0